Sevgili anneler bugün diş macunu yerine misvak tozu kullanmaya karar verdim. Macunlarin çok zararlı olduğu söyleniyor. Misvak ya da misvak tozu kullanan var mı aranizda? Bugün ilk kez denedim ama herkesin harcı değil bu iş. Tadı bı tuhaf geldi. Normal misvak kullanmak zor olur diye toz aldım. Kullananlar bilgi ve deneyimlerini benimle paylaşırsa çok sevinirim 🙏