9gunesmom bende bekarken 46 kiloydum canım bazılarınaa aa kilo almak çok kolay gibi gözüksede yemek yiyipte alamamak var o yüzden bence iyi bir diyetisyen bulman şuan doğumdan sonra 52 kiloda sabit duruyorum diyetisyen harici kilo almayı cok denedim alamadım once çünkü senden bazı tahliller isticek çünkü neden kilo alamıyosun sebep ne diye daha sonrasındada liste yapıcak benım dıyetisyenim mesela hep seçenek sunarak listemi oluşturuyordu şunu yada şunu ekliyimmi severmisin diye senin vucut endekslerine göre kalorini hesaplayıp liste yapıyor