ygzmoms Oğlum sürekli ağlıyor bağırıyor aşırı huysuz ben artık ne yapacağımı şaşırdım bittim konuşuyorum anlatıyorum yok inadini zaten söylemiyorum bile bu durum normal mi sendrom falan mı bu kadar olabilir mi Allah aşkına şaşırdım ne yapacağımı