Liyakiz Selamlarrr bizim miniğin Gece uykuları 4-5 saate uzadı, daha erken uyandırmalımıyım yoksa 4-5 saat artık normal mi? Bırak uyusun diyen de var 2-3 saatte bir kaldır diyende sizler nasıl yapıyorsunuz?
aysebb Liyakiz Artık kendisi kalkabilir ben uyandırmamıştım 30-40 günlük olduktan sonra. Kilo alımı yerindeyse öyle yapabilirsiniz yani uyumayada ihtiyacı var artık beslenmekten ziyade
Dogacelik Liyakiz uyandırmadım ben de 2 bebeğimde de. Rahat rahat uyuyun zaten ortalama 6. ay sonrası bozuluyor.
teacherblue Liyakiz anne sütü sarılığımız var geceleri 3 saat 3.5 saat nadir 4 saat uyuyor uyandırmıyorum kendi uyanıyor
Liyakiz meralguler maksimum 5 saat oldu oda bir kere kendi uyanıypr 3-4 saat aralıklarla sende onu geçirmemeye çalış gece uykusunu böyle böyle öğreniyolarmş gündüz gibi dvaranmamamız gerekiyormuş
fistikagaci Liyakiz benim bebeler kendinden alarmlıydı 2 saatte 1 uyanirlardi 😅 , 2 saat olmasa da 3 saate emzir canım kilo alımı iyiyse uyusun aç olsa uyumaz zaten
eyllzhr Liyakiz o zamanlar doktor bize 5 6 saat uyuyabilir demişti sonra uyandır kalkmazsa bile besle demişti