Alminam bizim 5 ayımız bitti 1 aydır külot bez kullanıyorum primanın gayet memnunum giydirmesi cıkarması da kolay bel kısmı yumusacık hic sıkmıyo tek sorun pişik kremi sürünce bezi giydirirken bulaşıyo cok zor oluyo bezi giydirdikten sonra aradan sürüyorum