6 aylık olucak oğlum gece 1 kere kalkardı oda acıktığından diyodum ama bu son 1 haftadır saat başı en fazla 2 saat uyuyo her uyandığında emmek istiyo diş çıkartıcak galiba. Şunu kullandım da böyle yaptımda uykuları biraz olsun düzene girdi dediğiniz bi yöntem var mı?