mikrofon0 Kızlar ben biogaia kullanıyorum ama sağlık bakanlığı tarafından kaldırılmış tek tük yerlerde kalmış probiyotik li gaz damlası mı daha iyi yoksa normal gaz damlası mı sizler neler kullanıyorsunuz
turkahvesi mikrofon0 guzel günler 🍓 Biz 4 aya kadar kullandik maflor ve biogaia Maflor iyiydi ama kaka icin biogaia aldik tabi icerigi degistiginden mecbur biraktik hep maflor kullandik biz memnj duk bebege gore de degisiyor annesi ama doktor tavsiyesi almaniz en dogrusu ki genelde maflor veriyorlar Sevgiler 🎊🎈