Kızlar yine ben yine benim minnoş oğlum 😁 bu konuda çok post açılmış bi de ben açayım dedim benim canım ciğerim oğlum öyle güzel ek gıda yiyordu ki kaşığı ağıza iki saniye geç versem sinirlenir ağzı açık beklerdi ay dayısı gibi ayy nazar değmesin derken nerdeyse bir aydır kaşığı görünce ağzını çeviriyor ilk başta diş istahsızşım yaparmış ya ona bağladım ama 4 dişimiz var 5.den ses de yok napacağım ben önüne oyuncak falan koyunca dalgınlıkla bi iki yiyip bırakıyor var mı ben gibi olup sonra geçti diyen çok uzatmışım kusura bakmayın 😁🥰