Bebeğim 5 günlükken 16 değerle fototerapi almıştı 10 değer ile taburcu olmustuk. Bugün 1 aylık oldu kan verdik değer 8. Sütüm maşallah bol, çocuk da iyi besleniyor 120 mlden fazla süt içiyor. Her emzirmede çişli bez alıyorum neden bitmemiş olabilir sarılık? Bilen var mı