onefinemom oğlum 7 aylık gece beslenmesi aşırı fazla oda dişten dolayı ağrı oluyor uyanıyo emzik veriyorum kabul etmiyor mama veriyorum azıcık içip uyuyo yoksa beni mahvediyor o kadar kötüyüz ki eşimle 10 kere mama yapıp getirdiği de oluyor. Normalde 1 veya 2 kere olması gerekiyor ama bizim oğlan aç birazcık😂 Dr bana gündüzleri 120 cc değil de 60 a çek demişti gece de 120 150 ver demişti geç kalkıyor o zaman