Bebeğim göbek bağı düştükten sonra iltihap aktı meğer içinde kordondan parça kalmış gümüş nitrar çubuğu ile 10 günde 1 üç kez yakıldı son yakımda göbek deliği çevresi simsiyah olmuş siliyorum çıkmıyo bebeğimde ateşlendi ateşini düşürdük ama o leke neden çıkmıyo çıkar mı o canını mı yakıyo bebeğimin kafamda deli sorular 🙄