mrhka Annelerya oğlum burnunu karıstırmıyor ama burun deliğine parmagını koyup duruyor öyle delık oldugu ıcınmı ne neden yapıyor ya normalmi bu cunku daha kucuk karıştırma eylemını bıle bılmıyor😅 sadece koyup öyle duruyor yaşayan varmı
Umutunannesi_ mrhka ahaha okuyunca oğlumu gördüm bian 😂 oglumda canı sıkılınca yapıyor bazen işaret parmagini burun deligine sokuyor karistirma yok sadece bekletiyor öylece bu ara yapmıyor şükür unuttu😂