Tüm kız çocukları, iyi beslenebilmeli, eğitim alabilmeli, büyüdüklerinde sevdikleri bir işi yapabilmeli, sokaklarda güvenle oynayabilmeli, ailesi tarafından sevildiğini hissetmeli. Yetenekleri kesfedilmeli, zorlandığı alanlarda desteklenmeli, duyguları dikkatle dinlenmeli. Istemedigi hiçbir şeye zorlanmamalı. Bizler anneleri, ablaları, teyzeleri olarak, hukuki, siyasi, sosyal ne yapmamız gerekiyorsa her şeyi eksiksiz yapmalıyız. Kötülük çok büyük ve her gün güçleniyor, biz onlardan daha güçlü ve birlikte olursak ancak koruyabiliriz.
Kendi evladım başta olmak üzere tüm kız çocuklarımıza aydınlık bir gelecek dilerim