Oğlum 9. Aya girmek üzere ismiyle seslendiğimde kimi zaman bakmıyor sizce de artık bakması gerekmiyor mu onun dışında gelişimi çok iyi göz teması vs herşeyi var kendi kendine oyun oynar emekliyor babıldanmaya başladı ama yinede endişe ediyorum kızlar ya