duhaegearss merabalar oğlum beş aylik bir haftadir zatürre kaynaklı hastanede yatıyoruz hastane odasında klimalar açık ve ısrarla kapatilmiyor, bizde çocuk iyice hastalanmasin diye giydirdik örttüm bs azevel fark ettim ki isilik tarzı biseyler çıkmış yavrumun yüzünde boynunda yazım en sıcak günlerinde bile olmamıştı şimdi bunu görmek beni çok tedirgin etti nedir ne değildir tam anlayamadım, nasıl geçer yaşayan bilgisi olan var mıdır ? Önerilerinize açığım yeterince acı çekiyor yavrum bide bu 😔