Annesi23 göz kararı ılık su ılık süt,(1su bardağı kadar)..1 paket toz maya, çırpıcıyla karıştırıp içine 1 yemek kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı tuz, iyice çırpıyorum erisinler:) sonra 1 yumurta, 3 su bardağı un .. (un yapış yapış olsun ,(bir kâseye sıvıyağ koyup elinizi batırıp hamuru öyle biraz toparlayın , çok un koyarsanız içi pişmeyebilir) hamuru en az yarım saat bekletin dışarda. Sonra yuvarlayıp tepsiye dizin, elinize yine yapışıyorsa suya batırın elinizi.yada sıvıyağ yine farketmez. Tepside yarım saat bekletin mayalansınlar.. çok şişiyor benimkiler, yine suya batırıp en son tek tek top şekli verip önceden ısıtılmış 170 derece fırına atıyorum öyle:) üzerlerine bir yumurta sarısı biraz su çırpıp sürdüm susam döktüm..çok yumurta sürmeyin koku kalır.. anlatınca uzun görünüyor ama yapınca kısa aslında. Hamur beklerken bende evdeki işleri yapıyorum:)