Kızım 5.5 aylık düzeltilmiş ayı 3.5 aylık ellerini 2.5 aylıkken keşfetmeye başlamıştı ozamanlar istemsiz gözleri içe doğru şaşılaşıyordu internetten araştırdığımda genelde 4. Ayda kalmıyor diyorlar ama bazen sağ gözü kayıyor gibime geliyor nöroloji doktorumuzda 4 aylık kontrolünde farketmişti takipte kalalım dedi böyle bir durum yaşayan var mı düzeliyor mu kendiliğinden