rebirt Merhaba anneler, oğlum anne baba su yemek bu ne gibi çok kelime kullanıyor, birşeylee anlatıyor ama anlaşılmıyor kendince olayları anlatıyor ama tam konuşamıyor, herhangi bir doktora götürmelimiyim, yoksa beklemelimiyim acaba?
MademoiselleZengin55 Canogul_ Bizimki de öyle oldu.Hatta kelime sayardık eşimle ayına göre yeterli mi acaba diye.Şimdi 29 aylık oldu ve çok şükür ne söylersek tekrar ediyor ve 3 kelimelik cümleler kuruyor.Demekki bu zamana kadar kaydetmiş çocuk bu zamana kadar.