Demett_k nur1824 dulester. Aslında 1 aya yakın oldu. Geçenlerde başka ilaçlar ile başladım. Kustum ertesi gün. Sonra bbir hafta bıraktım. Çünkü resmen zehirlendim. Dün akşam başlayom tekrar dedim ama şuan yine mide bulantısı ve kusma oldu
nur1824 Demett_k tamam normal, ama bırakmamaya çalışın bu ilaçlar sıkıntılı ilaçlar. Düzenli kullanmak çok çok önemli.