Arkadaşlar merhaba, 22 aylık oğlum oldukça hareketli bir çocuk. Oturup hiç oyun oynayamıyoruz. Hep hareket halinde ve genelde dağıtmak, her şeyi fırlatmak üzerine hareket ediyor. Yapma dememe rağmen sürekli zarar verme peşinde. Öyle ki, hiç bir zaman önüne bir plastik tabak bile koyamıyorum. Bakıyorum daha küçük bebeği olan insanlar önüne yemeğini koyuyor. Çocuk kendi yiyor. Bizimkinin önüne ne koysam hemen yere atma ya da bana fırlatma gibi hareketler sergiliyor. Dikkat çekmek için yaptığını düşünüp görmezden gelerek engel olabileceğimi düşünmüştüm ama olmadı. Nasıl bir yol izlemeliyim? Bilgisi, tecrübesi olanlar yazabilirse çok sevinirim. Gerçekten tahammülüm çok çok azaldı. Ne yapacağımı bilmiyorum 😢