Nisandan beri diyet yapıyorum yeminle benim yerimde başkası olsa şu an çöp gibi olurdu 😅 78 kilo ile başladım şu an 63 ama tatlı isteğimi durduramıyorum. Ekmek, hamur işi börek çörek aklıma bile gelmiyo. Açlığa da dayanırım ama tatlıya karşı koyamıyorum. Sigara içenler beni anlar. (Sigara kullanmıyorum, bağımlılık derecemi anlatmaya çalıştım) 😅 o yüzden de yavaş kilo veriyorum. Şimdi yine attım ağzıma bir paket çikolata.. ne yapayım kızlar ben cidden yoruldum ya. Kan değerlerim frlan da normal , bunun için kaç kere kan verdim. Doktora anlatıyorum , doktor korkuyor anlattıklarımdan ama kanıma bakınca çok normal her şey olması gerektiğinden iyi diyor. Ne yapmalıyım acaba?