Kızlar evlendiğim ilk ay hamile kaldım bebeğim 1.5 aylık düştü . 4 sene sonrasında ilk tüp bebek deneyimi oldu erken Doğumla kaybettim maalesef . 1 sene sonra 2. Tüp bebek ile ikiz kızlarım dünyaya geldi çok şükür . Sorun şu ki benim fsh hormonum biraz yüksek . Sadece bir kere kendiliğinden hamile kaldım 8 senedir . Ve 1 gün bile korunmadım buna güvenip . Kızlarım 17 aylık korkuyorum Allahin işi hamile kalırsam çok rahat davranmamaliyim diye ama o kadar umutsuzum ki yok ya kalmam yıllardır kalmıyorum korunmadığım halde diye 🫢 adetlerim günü gününe hep . bence evliliğin ilk zamanları fsh sorunum yoktu ondan hamile kaldım . Bir damlası bile taşmıyor yok kalmıyorum hamile 🤣🤣 var mı çok umutsuz vaka olup tüp bebek ile veya normal bir gebelik ile zor hamile kalıp 2. 3. Kendiliğinden olan ? Tanıdıklarınız da olabilir ?