Merhaba, 6 buçuk aylık olduk 15 gündür ek gıdaya başladık ama kabız oldu bebeğim az az çok ıkınarak zorlanarak 💩 yapıyor makat bölgesinde kızarma oldu o derece. Doktor muz,pirinç,patates,elma verme dedi alerjisi olduğu için yoğurt da veremiyorum ne vereceğim şaşırdım. Böyle bir durum yaşayan var mı önerileriniz neler? Ayrıca beslenme(kabız yapmayacak sebze ve meyve) için de fikir verirseniz sevinirim