Kızlar bazı geceler ben uyandırmasam 5-6 saat yatacak. Hatta bir gece uyanmamışım 5-6 saat uyudu. 2700 doğdu. 2,5 aylık şu an. İlk ay 2 kilo aldı. İkinci ay 1 kilo aldı. Şimdi son 15 günde 300 gram almış ölçtüğü kadarıyla. Geçen de buzlukran sür çıkardım 90 ml 10 ml ancak içti. Az önce emzirmeye çalıştım 5 dk emdi. 2 saattir uyuyordu yani 2 saattir emmiyordu. Sonra diliyle memeyi ittirip yüzüme gülücükler saçmaya başladı. Kafa çevresi persentilde biraz aşağıda. Bir de bu ay yarım ayda 300 gram alınca sadece endişelendim. Büyük kızım gerçekten asla uyumayan ve hele ki bu aylarda memeyi asla bırakmayan bir bebekti. Küçük kızım böyle olunca bir sorun var gibi hissediyorum. Aslında her bebek farklıdır biliyorum ama anne yüreği işte hep bir rahatlama istiyor. Bebeği küçük kızım gibi olan var mı?