Merhaba hanımlar Allah nasip ederse 3. Gebeliğin 8 haftalık şuan 2 geceliğimde 2 aylıkken kalbi durmuştu kaybetmistim bebeğimi doktor önlem amaçlı verdi herhangi Bi düşük tehlikem yok ama bilmiyorum decavit fitil verdi sabah akşam kan sulandırici iğne herhangi Bi zararı olurmu acaba bebeğime kullananlar varmi aranizda