Yagmurkar 2,5 aylık bebeğim var.. 25 gündür griple mücadele ediyorum en sonunda bugün doktora gittim enfluvir verdi.. şüpheye düştüm içmek konusunda ..emzirip bu ilacı kullanan var mı
Sim-ay Yagmurkar kullanıyorum şuan domuz gribi sebebiyle hastanede yatmıştık.tek ilacı bu şurup.ama domuz gribi olmayan ağar hastalarda bu şurubu veriyorlar
Yagmurkar Sütünüzde azalmaya vb birşeye sebep olmadı değil mi arkadaşlar .. bu sıra sütüm azda iyice kesmesinden korkuyorum ... herkese çok geçmiş olsun bu arada :(
Yagmurkar Bsrumt55 bilemiyorum ben hastanede dahiliye bölümüne gittim .. geçmeyen grip salgını var dedi doktor , çok uzun sürüyor ve tekrarlıyor dedi
Yagmurkar gzmysn koyamaz bebeklere çok daha fazla üzülüyorum çok geçmiş olsun sanada canım .. kullanacağım ozaman