Tuuggccee Bebegim hazıranda bır yasına girdi haftasına basvuru yaptım gelmedı ıkı uc defa tekrar yaptım hala süt gelmiyor siz aldınızmı acaba ?
emiyomu Tuuggccee muhtara sorun isterseniz benimde ilk gelmemisti. Muhtar evde olmadiginiz zaman bize birakiyorlar demisti. Ondan sonra 2 3 kere getirdiler
MademoiselleZengin55 Tuuggccee Belediyenin bu işle ilgilenen birimini arayın,bize de gelmemişti.Eşim aradı sonrasında getirdiler ama düzenli gelmiyor 2 ya da 3 ayda bir.
BengeldimNabersiniz Tuuggccee bizim İstanbul’da da 3 yaşına girmen lazım çok fakir olman lazım bide vermediler evimiz var diye
Tuuggccee MademoiselleZengin55 cevremde butun arkadaslarım aldı aynı bölgedeyız bıze gelmedı oyuzden sasırdım
Tuuggccee BengeldimNabersiniz aa ilk defa duyuyorum ne kadar sacma o senın cocugun hakkı halbukı zengın olanda alıyor fakır olanda 💁🏻♀️bütün cevrem aldı bana gelmedı anlamasım oyuzden