HE-SEN-COK-BILIYON 8.5 aylık bebeğim hala tam oturamıyor düşüyor ya da kendini atıyor. Oturması hariç her şeyi iyi emekliyor kendi kendine tutunarak ayağa kalkıyor ama oturmuyor
3kedili2bebekli HE-SEN-COK-BILIYON emekliyor ayağa kalkiyorsa bebeginiz oturamiyor değil oturmuyor, istemiyor, sıkılıp kendini atıyor yada gerekli bir eylem olarak görmüyor olabilir bir doktorla görüşün daha net konuşur reflekslerine bakarwk
alyaaaaa1 HE-SEN-COK-BILIYON benim bebeğim tam 10 aylıktı oturduğun da otururdu ama hep düşerdi devrilirdi kendi başına 10 aylık oturdu
HE-SEN-COK-BILIYON 3kedili2bebekli evet atıyor kendini ama oturunca da ellerini öne falan koyup bekliyor bazen sanki biraz dengeyi sağlayamıyor gibi geliyor. Doktorla görüştüm 9. Aya kadar bekleyelim dedi ama yinede biraz kafama takıyorum sanırım
3kedili2bebekli HE-SEN-COK-BILIYON takmayın doktoru bekleyin bende oturmaz sanıyordum ama hop diye bir anda oturdu kızım 9 aylığa yakındı artık
HE-SEN-COK-BILIYON alyaaaaa1 zorlamamalıyım o zaman dimi çünkü hiç bir zaman oturmak istemedi sanırım sevmiyor diye geç kaldı o zaman Yarenylmzz 3kedili2bebekli
3kedili2bebekli HE-SEN-COK-BILIYON aglatmadan zorlayabilirsiniz ben şey yapmıştım çamaşır sepetine oturtmustum hem dusmuyorlardi hemde tutunup kendilerini dik tutuyorlardi öyle çabucak alistilar
alyaaaaa1 HE-SEN-COK-BILIYON ben umursamadım yani oturdu zamanı gelince 11 aylık emekledi 16 ay yürüdü herşeyi geç oldu