pskmerve Bazıları buzdolabı diyor bazıları 26-27 derecede olsa ev diyor . Bazıları 1 ay kullanın diyor bazıları son kullanma tarihine göre ? Sizin doktorunuz hangisini söylüyor ?
lolitam pskmerve doktora sormadım ben dolapta muhafaza ediyorum tarihi dolana kadar kullanıyorum bir sorun yaşamadım
unknownlove pskmerve benimde bu yüzden kafam karışık ama ilacın üstünde dolapta saklamayın yazıyor bu yüzden dışarda tututyorum
Bayancorek pskmerve antibiyotik dışında bir ilaç kolay kolay koyulmaz dolaba. Calpol de eğer açık ise 1-2 ay sonra atarım direk, işe yarama yetisini kaybediyor çünkü saklamam hiç. Hatta o bile içimize pek sinmez her kullanacağımız zaman yeni alıyoruz genelde.
Grimor88 Hiçbir ilaç dolapta tutulmaz haplar dahil bu yüzden dışarıda duruyor ve doktorumuz en fazla 3 ay kullanın dediği için 3ayı geçtiği an çöpe atıyorum
mehtap1234 Grimor88 merhaba bende açtım Calpolu tam 1 ay oldu kullanım süresi 1 ay demişlerdi kullansam mı acaba siz ne kadar kullandınız
Nacafa İlaç dolaba katılmaz. Kutu üzerinde de yazar zaten oda sıcaklığında muhafaza edin diye. 2 ayı geçtikten sonra atıyorum ben
Grimor88 mehtap1234 3 ay kullanıyoruz biz en fazla 3 ay kullanılır demişti doktorumuz. Kullanabilirsiniz 👌
kuzuanasi pskmerve aile hekimi buzdolabına koymayın açıldıktan sonra 2 aydan fazla kullanmayın demişti. Osman gönülalda 3 ay diyor.
kmomm pskmerve ![ Buzdolabında saklanmaz özellikle belirtilmediği sürece ilaçlar. Keşke içindeki kağıtları bi açıp okusanız
gokceege pskmerve soğuk bir odam var 25 dereceyi geçmeyen orada tutuyorum en fazla 3 ay kullanıyorum 🙏
suheyla92 pskmerve kisin oda isisinda yazin buzdolabinda ve açıldıktan sonra 3 ay icinde kullaniyorum bitmezse cope.