Merhaba kızlar, bebeğim 30 eylülde 3160 g olarak doğdu. 3.gün kontrolünde kilosu 2900e düştü doktor ödeminin şişliğinin gittiğini söyledi. Pazartesi günü sağlık ocağına topuk kanı için gittik orda da tartıldı 3225 g çıktı ve cuma günü kilo takibi için tekrar çağırdı bugün gittim kilosu 3295 g çıktı. Daha yüksek olmasını bekliyordum dedi hemşire benim de canım sıkıldı. Bol bol emziriyorum 4-5 tane dolu bez alıyorum. Bu kadar az kilo almış olması gerçekten çok canımı sıktı. Sütüm bebeği beslemiyor mu? Fazla emdiğinde kusuyor sütümün de yeterli olduğunu düşünüyorum çünkü uyurken kendi emmediğinde akıyor tişörtlerim falan ıslanıyor hep. Kilo alması için ne yapabilirim daha fazla?