denizdeniz1 Kızlar oğlumun kafasında doğuştan böyle bir şey var 3 aylık oğlum bu nedir bilen var mı doktor pek bilgi vermedi geçer dedi ama ne zaman geçer neden olur bilgisi olan var mı
denizdeniz1 Sordum ama bilgi vermedi geçer dedi açıklama yapmadı neyle ilgili diye ama aklıma çok takılıyor hiç geçmeyecek gibi
unknownlove denizdeniz1 benim oğlumunda ensesinde kafasına yakın yerde var böyle kırmızı doğumlekesi yani sizinkide bi darbe yaralanma gibi bişey değilse doğum lekesi olabilir diye düşünüyorum
denizdeniz1 unknownlove yok hayır darbe falan almadı premetüre doğdu sadece onunla ilgili olabilir diye okumuştum ama sanki gün geçtikçe daha belirgin oluyor tedirgin ett beni
unknownlove denizdeniz1 içiniz rahatlatmak için yinede çocuk doktoruna sorun isterseniz hem garanti olsun umarım önemli bişey değildir sizde stres yapmayın 💐💐
denizdeniz1 Doktor gördü önemli değil dedi ama sanki üzerinde durmadı gibi geldi kafama takıldı hala bir gerileme göremeyince merak ettim bildiğiniz var mı diye tekrar gittiğimde göstericem
gunesim61 Hemanjiom merak etmeyin evet zamanla geçiyor. Bazı çocuklarda 2 yaşa kadar büyüyebilir. 2 yaşta duraklıyor 9 yaşına kadar tamamen geçiyor. Ama bazılarında hemen küçülme evresinde olup kayboluyor
Aklimideliricem Bunlara normal diyolar ben doğduğumda da gözümün yanında varmış annem çok ağlamış böyle kalacak diye djdjdj bebek büyüdükçe bunlar küçülüp geçiyormuş ama için rahat etmediyse başka bi doktora daha sorabilirsin
gunesim61 denizdeniz1 çok sayıda var ise vücudunda o zaman karaciğerde beyinde falan var mı diye bakılıyor ama varsa da takipli gidiliyor bir şey yapılmıyor yani. İlaç verenler var kalp ilacı ama dediğim gibi iç organda var ise