İlaçlı tomografi de böbreğimde 18 mm x 18 mm çapındaki kist minimal tutulum gözüktü. dr takip edelim büyümesini dedi haziranda pet ct cekelim dedi.Beklemek çok zor ve en önemlisi benim yavrum daha 3 aylık.Canim cok acıyor en cok da eckadim icin ona bakıp ağlıyorum. Bir kac dr a daha gözükmek istiyorum var mi urolojide önerebileceğinz iyi bir dr ? Lütfen bana dua edin , pskolojik olarak cok kötüyüm aglayarak yazıyorum su an .Allahim evladımi bana beni de evladıma bagislasin 🙇♀️