leylosozer canım sen kimseye takılma benim çocuğum sarılık oldu yoğun bakımda yattık orda da 3 saate kadar çocuk uyuyabiliyordu 3 saat sonunda uyanmzsa hemsireler o zaman uyandırıyordu sarılık olmasına rağmen bende istedikçe uyandıkca verdim uyanmzsa 3 saat sonunda kaldırdım kilo alımı falan çok güzel bebeginizi en iyi siz tanırsınız kendisi aranıp kalkmayincada emmiyor