Sekeranne4 Bebeğim 2 aylık 2 kişi bide cocukları var aksam gelcekler bısey yapmasın demısler yarım saat falan durup kalkcaklarmıs ne yapıyım kızlar bısey yapmadan da olmaz ama napcagımı bılemedm
Uykusuzhergeceeee Sekeranne4 bir kahve içeceklerse yapabiliyorsanız tatlı yapın vaktiniz olmazsa hazır alın
3cocukluananingunlugu Sekeranne4 gelenlerin çocukları da varsa ıslak kek yapabilirsin Hem çocuklar da sever hem de tatlı güzel olur