merice Sağ göğsümün altından koltuk altına doğru üste doğru çok ağrım var ve tabaka gibi sertlik geliyor elime , ateşim yok emziriyorum sürekli bu mastit olabilir mi
elifozz merice ah birebir aynı şirketlere sahibiz ben de mastit miyim diye araştırıyorum. Sol göğsümün altında sert bezeler ve şişlik var emzirdikçe dokundukça acıyor. Bebegim 8 aylık ve aktif emziriyorum.. siz nasıl bi çözüm buldunuz :(
Yagmurcmn merice kızım 18 aylık mastit oldum tıkanıklık oluşmuş ilk mastitte mutlaka genel cerrahiye gidin tedavi olmanız lazım
Mathildamom merice nasıl geçti mi bende de sertlik var ve açıyor. Bebeğim 6 aylık hiç olmadım daha ama bende ateş falan yok iyiyim yani. Ama memem acıyor uzun kalın bi sertlik v ar üzerinde
sevimlipandacik Mathildamom bende iki kere oldum bebeğim 8 aydan büyüktü ikisinde de ilk öyle memede acimayla başladı bi süre sonra vücutta ağrı sonra ateş 39 a çıktı ilkinde kendim atlattım ama ikincide Dr a gittim antibiyotik yazdı bol bol emzirin ters emzirme işe yariyo sıcak suyla masaj yaparak sağın ilerlemeden