miniksercedefne Gamze225 ay zayıflıyorum ama göbeğim duruyor olduğu gibi. Hatta dün oğlum anne karnında minik bir bebek varmış gibi dedi. 😅
Usnac1995 Gamze225 Benim ablam doğurduğu gibi göbek gitti, ama benim 6 aylık göbek vardı sanki Oysaki 67 ile hamile kaldım 69 ile doğurdum, 1 haftaya 62 ye düştüm. Fakat göbek halaaa var
kader539_ Gamze225 benim evim 3.kat dışarıda işim oluyor coxupu okula götür getir market pazar derken o merdiveni inmekten sanırım maşallah çookkk az kaldı göbek 2 ay önce doğum yaptım. Ve bu aralar çok yürüyorım
Snm1234 Gamze225 spor ve diyetle gider belki ama biraz da genetik bence karnı olmayanlar genelde benim karşılaştığım hamile olmadan önce de çok zayıf olanlar en azından ben öylelerine denk geldim 😂