Kızım 14 aylık geçen perşembe ateşlenerek uyandi gece sabahına hemen doktora gittik soğuk algınlığı dedi burnu akıyordu zaten balgam da vardı hafif. Antibiyotik yazamam küçük dedi umca yazdı aferin ve parol yazdı ateşi çıkarsa dönüşümlü ver dedi.. neyse o gün parol verdim 1 kaşık düştü ateşi bir daha çıkmamıştı hiç ta ki bu geceye kadar gece çok huzursuzlandi ateşlendi parol verdim çay kaşığıyla sabah yine doktoruna gittik izinliymis bugün.. sağlık ocağı doktoruna gittik üst solunum yolu enfeksiyonundan sonra kulak enfeksiyonu olabiliyor bazen bi bakayım dedi baktı bisey yok ama dedi siz yine de doktorunuza gidin onlari cihazı bizimkinden daha iyi belki ben görememiş olabilirim dedi.. size soruyorum anneler kulak enfeksiyon belirtisi nasıl olur niye 1 hafta sonra tekrardan ateşlendi kizim