Ek gıdaya geçtiği zamanlar blw+anne desteği ile biraz biraz ilerliyorduk (genellikle de oyuncaklarla oyalayarak yiyordu) çalıştığım dönemde annem ve kayınvalidem baktığı için tamamen oyunla vs yemek yedi işten ayrıldım ve bebeğime artık kendim bakıyorum ama sürekli oyunla türlü türlü şaklabanlıklar yaparak yedirmek yordu yani onda bile zorla yiyor zaten ne yapacağımı şaşırdım bir çözümü olan var mı