Kızlar merhaba bişey soracam
İlk defa kullanıyorm adetimin ilk günğ başladım.
Yoğun kanamam biti ama hep lekelenme var. Kullanıpta yaşayan varmı acaba geçici bir süreçmi acaba dr gidemiyorm bebeğime bakacak kimsem yok şimdilik. Bilgisi olan varsa yazabilirmi