Kızlar merhaba, artık uykusuzluğa dayanamıyorum benim çok kötü bir huyum var odam da saat dahi bulundurmam sesinden rahatsız oluyorum diye. Şimdi ise bebek ile yattığım için illaki geceleri ses çıkarıyor ve her ses çıkarmasına uyanıyorum tam uyuyorum derken bu defa emzirme saati geliyor ve alarm çalıyor ona kalkıyorum. Emzirme derken de oğlun emmedipi için önce sağıyorum sonra biberon ile ona veriyorum derken bu şekilde kafadan 45 dk gidiyor her 3 saatte bir sağım için kalkıyorum. Bazıları diyor ki çocuk gündüz uyuyunca kafanı koy sende hemen uyu diye ama ne mümkün çok zor durumdayım kızlar ne olur cvp verin uyku hapı kullanılıyor mu 😞 ve bana da dua edin