Aydakisiyahedicikk Pembe elbise etiketli mont etiketi yok ama hiç kullanılmadı kombinlemediğim için Beyazıda dış çekim için almıştım ama kullanmadım
gzplt Ben sizin yerinizde olsam pembe elbiseyi satmam çok yakışmış bence gayet de kolay kombinlenebilir gibi göğüslerinizin sarkmasını da doğru iç çamaşırı ile halledersiniz