bebeklihayatt137_ Bu ay sadece 200gram almis 1 aydir ek gida yiyor mamayi az iciyor normalmi bu ayda bu kadar az almasi
bisenakillisinzaten bebeklihayatt137_ normal artık 6 aydan sonra böyle oluyor kilo alımları çünkü çok hareketleniyorlar
bebeklihayatt137_ bisenakillisinzaten evet yaa cok hareketli asla yerinde durmuyor surekli dönüyor hatta kiyafeti bezi de katarsak hesaba 100gram falan alms sanirim
bebeklihayatt137_ meraferaa evt canim kilosu iyi sizinkide iyimis ama sorun şu bu ay sadece 100gram falan almis normalde gecen aylar 700 gram aliyordu
ezgiii12490 bebeklihayatt137_ doktoru ne dedi sadece anne sütü mu benim kızda 285 gram almis mama ver dedi hemen
bebeklihayatt137_ ezgiii12490 sadece mama ama ek gidaya gecince mmamayi az icmeye basladi etrafimdaki bebegi olan arkadaslarima sordum normal 6aydan sonra yavaslamasi dediler birde doktora goturucem bakalim ne dicek