Miray08 Kırk uçurma yanlış bilmiyorsam bir gelenek. Tercih meselesi açıkçası. Yapılmalı ya da yapılmamalı kişiden kişiye göre değişir.
Bizim şöyle olmuştu; annem ve kayınvalidemle birlikte suyuna belirli şeyler (kırk okunmuş pirinç, bir miktar altın, tarak, kaşık vs) atarak kızımı yıkadık. Ardından kendim yıkandım. Ertesi gün de gezmeye çıktık.
Herkesin uygulaması kendine göre oluyor. Siz nasıl tercih ederseniz artık. Saygılar 💐