Merhaba canım anneler, oğlum 4ay 10 günlük bitmeyen bir gaz ve kaka döngüsü içindeyiz ilk 3ay bu kadar rahatsız etmiyordu sanki şuan azalması gerekeceği yerde dahada arttı. Masajla yağlarla çok zor gaz çıkartıyor sürekli kasıyor kendini masajıda zor yaptırıyor, kakayı binbir ıkınmayla yapıyor ve son iki haftadır geceleri asla uyumuyor uyurken sürekli ıkınarak osurmaya çalışıyor bacaklarını çekip kasarak kendini uyandırıyor. Sapsmleks kullanıyorum gündüz idare edebildiğim için sadece gece ihtiyacı olduğunda veriyorum bence artık oda oğluma fayda etmiyor. Başka bir sorunumu var onuda bilmiyorum ama uyanması sadece ıkınmadan ağlayarak oluyor. Varmı böyle sorun yaşayan sonrasında altında başka sebep çıkan lütfen yardımcı olun