3 aylık bebeğim kesinlikle kabul etmiyor biberonu zorla içiyorum sadece mama içiyor emziği de aynı şekilde emzik verince kusuyor. Napacagim artık bilmiyorum uyku desen kötüye gidiyor. Beslenmesini nasıl düzeltebilirim biberon ağzına gelince ağlıyor ya da bize konuşmaya çalışıyor içmemek için :((