nsl3 Merhaba arkadaşlar 4 ay oldu doğum yapalı zaten 2 ay adet olmadım 3. Ay oldum fakat bu ayda gecikti sizlerde de böyle oluyor mu insanın aklına hersey geliyor 🫣