Demett_k ne zaman düzelecek bilmiyorum kızım aynı bahsettiğiniz gibi her yaşı her ayı çok zor geçti ama bu 4 yaş benim için küçük ergenlik gibi bişey oldu, kimseyle oynamaz kimseyi sevmez kimseye sevdirmez kendini insan seçer sevmediği insana kötü kötü bakar insanların beni yargılamasından bıktım gerçekten sanki ben istemiyorum çocuğum insan canlısı olsun ama değil işte napim, ama bu 4 yaş bende travma bıraktı resmen 2 yaş sendromu falan hepsi hikaye benim için