g_tm59 hero ve hip oğlumda kullandım kendim yapmaya başlayınca bıraktım farklı püreler gördüğümde alıp deniyordum şmdi kızım ek gıdada ona kendim yapıyorum kabzlıj sorunu vardı biraz onuda hipin kayısı püresini kullanmıştım 3 tatlı kaşığı kalanı çöp oldu bazen sadece şişesi için alıyorum evde yaptgmı yanıma koyuyorum 🥹