Herkese kocam bir günaydın,
Umarım gününüz çok güzel geçer.
Tayin nedeniyle Muş’a gelmiş çalışmayan anneler günlerinin nasıl geçtiğini paylaşabilir mi lütfen?
Özellikle merak ettiğim konu gidebileceğiniz kurs, spor salonu vs olup olmadığı.
Sevgilerle..