Yigitoglum_2 Kızlar bebeğim üstten gaz çok az çıkarıyor doktorlar her emzirme sonrası mutlaka çıkarın diyor ama ne kadar uğraşsam da çıkmıyor . Ama alttan maşallah gidiyor. Gaz alttan cıksa da çocuğu rahatlatır mı sorum acayip ama kusura bakmayın
12425 Yigitoglum_2 üst gaz mideyle alt gaz bağırsaklarla ilgili olduğu için tam anlamıyla üst gazı da çıkmazsa rahatlamayabilir.
bisenakillisinzaten Yigitoglum_2 eğer o kadar uğraşmana rağmen üstten gazı çıkmadıysa gazlanmamış deniliyor hani genelde zaten hemen çıkarıyorlar bebekler üst gazını 15-20 dakika deneyin çıkmazsa sonra uğraşmayın
Yigitoglum_2 bisenakillisinzaten deniyorum her türlü ama çıkmıyor ve tekrar emmek istiyor ben gazını almaya çalıştıkça bende gazı olsa emmek istemez diye düşünüyorum